Wij doen elke dag ons best om je naar tevredenheid te helpen. Toch kan het zo zijn dat je daar niet tevreden over bent en dan horen wij dat graag van jou.
Wij doen elke dag ons best om je naar tevredenheid te helpen. Toch kan het zo zijn dat je daar niet tevreden over bent en dan horen wij dat graag van jou.
Bent je niet tevreden of heb je een klacht, bespreekt dit dan met de huisarts of een van de andere medewerkers van de praktijk. We zullen dan proberen het probleem op te lossen.
Heeft een gesprek niet (voldoende) geholpen? Dan kun je een klacht indienen bij de interne klachtencommissie. Je kunt dit doen door het klachtenformulier hieronder in te vullen en digitaal te versturen. Binnen 10 dagen na het versturen van je klacht, krijg je een ontvangstbevestiging. Vervolgens proberen wij je klacht binnen vier weken naar tevredenheid af te handelen.
Kom je er met de medewerkers van de praktijk niet uit, dan kun je ook een klacht indienen bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Meer informatie daarover kun je vinden op www.skge.nl.