Huisarts

Jouw mening telt

Samen maken we de zorg beter!

Complimenten en klachten

Wij doen elke dag ons best om je naar tevredenheid te helpen. Toch kan het zo zijn dat je daar niet tevreden over bent en dan horen wij dat graag van jou.

Compliment

Met jouw tip kunnen wij de dienstverlening in onze huisartsenpraktijk naar een hoger niveau tillen. Complimenten geven ons extra energie om onze praktijk nog beter te maken. Geef jouw tip of compliment door aan jouw huisarts of aan de assistente.

Klacht

Ben je niet tevreden of heb je een klacht, bespreek dit dan met de huisarts of een van de andere medewerkers van de praktijk. We zullen dan proberen het probleem op te lossen. Wil je liever schriftelijk je klacht indienen, vul dan onderstaand klachtenformulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Klachtenformulier
Geschillencommissie

Probeer het altijd eerst met je praktijk op te lossen!

Is dit lastig voor je of kom je er met de medewerkers van de praktijk niet uit, dan kun je jouw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris van Centric Health. Je kunt hiervoor een mail sturen naar klachtenfunctionaris@centrichealth.nl. Om je klacht zo goed mogelijk te behandelen, hebbende de volgende informatie nodig:

  • De voornaam, achternaam en geboortedatum van degene om wie het gaat (klager)
  • Het telefoonnummer en mailadres van de indiener van de klacht (dit kan iemand anders dan waarover de klacht gaat, bv in geval een kind)
  • En een beschrijving van de klacht.

Daarnaast bestaat de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE). Meer informatie daarover kun je vinden op www.SKGE.nl.